ronde 18 mei 2020

Rondeleider: Maïte

Secretaris: Julie

Nel: Saai. Mijn corona dagen zijn super saai maar ik ben gaan shoppen en ik heb o.a lijm, een haarband, een doek en nog meer. Dan hadden we verstoppertje gespeeld.

Mel: Volgende maand wordt een dure maand mijn broer en ik krijgen allebei blokjes.

Louis: Mijn 2 maanden waren saai ik heb veel spelletjes gespeeld en ik heb gefietst.

Arnaud: We hebben veel gebarbecued en veel gaan wandelen, ik ben dus gaan skaten met mijn neef.  Wat later was ik gevallen mijn arm is gebroken dus ik heb nu gips en binnenkort krijg ik vast gips nu heb ik open gips.

Stanse: Ik heb dus filmpjes opgenomen en soms is mijn stem niet opgenomen. Groot nieuws ik ga in Kortrijk gaan wonen met mijn vriend.

Julie: Ik heb nu veel lessen met G-star en Eloise.

Reneé: Deze week was tof mijn papa heeft mijn haar geknipt en ik vind het  niet zo mooi. Ik heb een soort product op mijn muren gedaan zo dat er geen mos kan groeien. 

Lieze: Het was redelijk saai maar de laatste dagen was het wel tof want toen mochten we familie zien enz.

Maïte: Mijn 2 maanden waren super tof we hebben de tuin veranderd we hebben de muren geverfd… we hebben ook een nieuw huisdier hij heet Aviko  het is een baardagaan Aviko betekent woestijn plots kam de buurman en die zei dat er iets was met ons varkentje hij zat vast en onder de wondjes. de dierenarts is geweest gelukkig is hij erdoor gekomen. Ik heb ook veel dingen gebakken.

 

Plaats een reactie